Karoshi is een puzzle/platform game uit 2008, gemaakt met gamemaker door 2Dcube. Karoshi is een heel vreemd spel, omdat het zo'n beetje het tegenovergestelde van elke andere platform game. In eigenlijk elke platformer is het de bedoeling om het level te voltooien. Als je doodgaat moet je het opnieuw doen. Bij dit spel is dat anders... bij dit spel is het de bedoeling om dood te gaan. Beetje vreemd dus.
Ik vind Karoshi een leuke game, omdat het gewoon het tegenovergestelde is van zo'n beetje elke platformer. Ook zijn de puzzels lastig en het is leuk dat er in bijna elk level weer een nieuw iets verschijnt. De eerste paar levels zijn heel gemakkelijk, maar al snel beginnen de levels lastig te worden. Ik vind het jammer dat de game geen storyline heeft. Je begint namelijk gewoon te spelen zonder een idee te hebben waar de game over gaat. Ik kan wel zien dat de game met gamemaker gemaakt is. Toch is Karoshi een leuke game, want de game DOODT de tijd... oké, dat was echt een hele slechte woordgrap... Of toch niet... Jawel, echt vreselijk slecht. Hopelijk ging je niet DOOD van het lachen van die vorige grap... Ik moet echt stoppen met die slechte grappen!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten