Translate

25-08-2014

Monster Mix (Creature Crunch)

De koelkast wilt Wessel niet helpen en wat doet
Wessel dan? Hij slaat de koelkast in elkaar!
(Echt waar. Ik maak geen grapje!)
Monster Mix (Creature Crunch) is een 3rd person adventure game uitgegeven door Halloween Interactive  en gemaakt door Class6 Interactive. Het verhaal van het spel gaat als volgt: Wessel heeft een echte rotdag. Hij is de gemene Dr. Zod's huis binnengelokt, toen hij probeerde te schuilen voor de regen. Dr. Zod heeft Wessel in een half kind/half monster veranderd en zichzelf daarna opgeblazen (ik weet niet meer precies wat hij met zichzelf deed). Samen met een ander experiment van Zod - een Brein van een pizzaberzorger, drijvend in sterk water - moet Wessel uit het huis van Zod ontsnappen. Helaas! Er zijn ook nog monsters, gecreĆ«erd door Zod, in het huis. Dus zo gemakkelijk is het niet...

Monster Mix is een van mijn favoriete adventure games. Dit is om verschillende redenen:
1. De animaties en grappen in het spel zijn erg grappig.
2. De puzzels zijn lastig.
3. De karakters zijn origineel.

Dit is de hoop met vuile kleren. Ik weet niet waarom
er een BH bij zit. Zou Zod misschien een vrouw hebben?
Nee, dat kan niet.
Een van de grappen is de inventory, beter bekend als Wessels onderbroek. Inderdaad, Wessel bewaart alle spullen die hij vindt in zijn onderbroek (Een van de spullen is een muizenval... Als die op de verkeerde plek komt, lijkt me dat heel pijnlijk) Ook komt in deze game een berg met vuile kleren voor en hij zegt: "Jullie zijn geen vuile kleren". Als je de game speelt, dan moet je dat echt even bekijken!

 Ik hou van de geheime kamers in Monster Mix, omdat ze lastig te vinden zijn. De karakters zijn origineel, omdat... Nou ja, in niet veel games is een van de hoofdpersonen een Brein op sterk water. Als je houdt van Adventure games, dan moet je deze game echt spelen. Ik vind het zelf een van de leukere Adventure games die ik tot nu toe heb gespeeld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten