Translate

20-10-2014

Skipper And Skeeto: Midnight Mystery

Skipper and Skeeto: Midnight Mystery is een game uitgebracht door Ivanoff en deel 7 uit de serie.
Het spel heet oorspronkelijk "Magnus Og Myggen: Midnatsmysteriet". Het komt namelijk uit Denemarken. Meestal zijn spellen uit Scandinavië, die buiten de landen in Scandinavië niet vertaald zijn, lastig te vinden. Toch is het mij gelukt om dit spel (en nog 2 games van Skipper & Skeeto) te vinden.

Dat Deens is heel onhandig voor mij, want ik ken totaal geen Deense woorden, op Bil na, dat is Auto in het Nederlands. Echt waar. Maar ja, ik spreek geen Deens. Volgens mij zat er ook Chinees in de game! Bekijk het filmpje aan het einde, dat is het bewijs.
Sorry voor de slechte kwaliteit van de Video.
很抱歉的視頻質量較差。Zo... effe aangepast naar de taal van Skeeto, de mug.
In ieder geval: ik had lang nodig voor het uitspelen van het spel, omdat ik geen Deens spreek en ook geen CHINEES! En ligt het nou aan mij, of is Skeeto aan het plassen is de bosjes... Bosjesplasser! Dat is dan een boete van 100 euro. Toen ik op Skeeto klikte liet hij een scheet. Dan noem ik nou multi-tasking.

 Het is me uiteindelijk gelukt om het spel uit te spelen, maar het duurde lang. Het was wel een leuk spel, maar de andere games waren op de een of andere manier spannender.
Daar zat meer sfeer in. Dus ik weet niet of het nou lag aan de taal of aan de game zelf, maar hij
was niet erg sfeervol voor mij. Wel leuk om weer eens een nieuw deel gespeeld te hebben, maar ik heb liever de Nederlandse delen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten