Translate

25-01-2015

Mario Starcatcher 2 (Browser)

Het is alweer een ontzettend lange tijd geleden dat ik nog iets voor mijn blog geschreven heb. Ik heb het heel druk gehad met school en ik wist niet over welke game ik het kon hebben, omdat ik geen games had liggen die ik uitgespeeld had rond die tijd. Ik dacht dat het misschien slim was om een internet game te spelen, dus daarom speelde ik deze game: Mario Starcatcher 2

Mario Starcatcher 2 is een game, die op verschillende games-websites te spelen is. Door wie deze game gemaakt is, of uit welk jaar deze game komt, dat weet ik allemaal niet (boeit me eigenlijk ook niet). Deze game is gewoon een simpele Mario platformer, die wel leuk was om te spelen. Het spelen van het spel was niet het leukste om te doen... ik kwam er achter dat er in deze game heel veel bugs/glitches zitten. Ik heb ongeveer 5 glitches ontdekt, waarvan ik er van 3 ook een filmpje bij heb gemaakt. Bij een van de glitches, die ik de 'Life Glitch' noem, vraag ik me eigenlijk af of het wel een glitch en niet gewoon een geheim. Ik twijfel, omdat je hierbij teruggaat naar een eerder level, hierdoor zou het een glitch kunnen zijn, maar het zou ook een geheim kunnen zijn, omdat je in dat level een extra level kan halen. Hierdoor twijfel ik heel erg. In ieder geval Mario Starcatcher 2 is een grappige game, maar heeft wel veel glitches enz. enz. weet je wel.

Klik hier om de glitches te zien:
Pipe Glitch
Edge Glitch
Life Glitch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten