Translate

23-08-2015

Run, Ninja!


Run, Ninja is een platform game uit 2000-weet ik veel, uitgegeven door Myplaycity... alweer.

Het spel stond, net als alle andere games op de site, gratis op Myplaycity.com en zag er wel geinig uit. Om deze reden heb ik besloten het spel te downloaden.



Toen het spel opstartte kwam ik aan bij het titelscherm. Je kon een klein beetje naar links en naar rechts kijken, maar dit had echt totaal geen nut. Ik heb bij de credits gekeken wie het spel had gemaakt, maar het enige wat ik kon vinden was:
- Denis [true_abrakadabra]
en
- Maxim [Satan]

Bij beide namen stond dat ze hadden gewerkt aan programming en level design.


Toen ik op Play game klikte kwam ik aan op een scherm waar ik een moeilijkheidsgraad kon selecteren en ook een level. Er waren maar tien levels en ik moest eerst level 1 voltooien om het volgende level te kunnen spelen. Dus begon ik maar met level 1.

In het eerste level werd veel uitgelegd over hoe je het spel moest spelen. Je kon rennen met de pijltjestoetsen en springen met de spatiebalk. Ook kon je via muren omhoog springen en ook naar beneden vallen. Het doel van elk level is om de finish te bereiken. Je doet dit ook nog op tijd. Door het level liggen bollen verspreid die je nog wat extra tijd geven. Ik had het eerste level snel gehaald, dus besloot ik het volgende level te doen. De meeste levels waren heel simpel, maar een van de levels was lastiger en van dat level heb ik ook meer genoten dan van de rest.



Run, Ninja is een geinige platform game, maar is niet erg boeiend. Ook heb je het spel in ongeveer 10 minuten tijd uitgespeeld en zit er niet veel variatie in het spel. Je loopt rent en springt gewoon richting de finish, zonder ooit om te moeten keren. Je doet de levels wel op tijd, maar vaak haal je het level nog ruim. Als je de game speelt op moeilijk, wordt het gelukkig al wat lastiger en hierdoor ook leuker. De levels waren allemaal heel kort en in 1 minuut uit te spelen. Doordat het spel zo kort is, speelde ik het wel in 1 keer uit. Toch was het wel een grappige game om even snel te doen, maar interessant was de game niet.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten