Translate

07-03-2015

APP REVIEW : Daddy Long Legs

Daddy Long Legs is een Android/iOS uit... ik weet niet uit welk jaartal, omdat ik dat niet kan vinden. Irritant...

Het doel van het spel is om met Distance Daddy of Distance Horse (de twee karakters waarmee je kan spelen) zo ver mogelijk te lopen. Nu denk je misschien: wat bedoeld hij daar nou weer mee? Nou, dan zal ik dat eens even vertellen even eens. Wat?
De karakters waarmee je kan spelen hebben een soort van beperking aan hun benen, want ze vallen zo'n beetje bij elke stap die je zet om. Ze zijn dus heel lastig te besturen. Toch is het mij gelukt om een record van 50.76 m te halen.

Tijdens het lopen naar een nieuw record komen er soms pakjes uit de lucht gevallen, met daarin soms kostuums: hoedjes en tanks en hotdogs, maar soms ook... lucht. Niks dus! Soms kan je wel 25 pakjes pakken, zonder dat er ook maar iets in zit. AArgh! Zo vervelend!


Toch is Daddy Long Legs een ontzettend leuke game, dus ik zou zeggen: heb je een telefoon, download de game, omdat het kan. Heb je geen telefoon: koop een telefoon en download de game.
De meeste android games vind ik meestal al vrij snel weer saai worden, maar ik heb deze game al een tijd op mijn telly en vind het nog steeds een super-spel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten