Translate

28-03-2015

Wohoo! WhiteHouse!

Hij is klaar!
WhiteHouse is de tweede adventure game die ik heb gemaakt, waar ik ook echt trots op ben.
De game is niet heel groot en het gebied waarin de game zich afspeelt is ook niet groot. Je bevindt je in een huis waaruit je moet zien te ontsnappen, maar meer kan ik ook niet zeggen, anders verraad ik alles en dat wil ik niet. Ik zet de downloadlink van de game nog niet op mijn blog, maar misschien over een tijdje wel. Waarschijnlijk is de game dan ook maar kort te downloaden, omdat ik hem er na een paar dagen al weer af haal.

Bij het maken van de game dacht ik dat het mooi zou zijn om de tekeningen in een bepaalde stijl te maken. Dat is ook precies wat ik gedaan heb. Ik heb geen gebruik gemaakt van kleuren, alleen van zwart en wit (want dat zijn geen kleuren). Ook zijn de tekeningen simpel getekend, maar ik vind het er zelf wel tof uitzien.

Hier zijn alvast wat foto's van mijn game:











Waarschijnlijk is hij dus binnenkort te downloaden, maar nu helaas nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten