Translate

03-07-2015

Treasures of the Ancient Cavern

Treasures of the Ancient Cavern is een Match-3 game uit een bepaald jaartal dat ik niet weet. Kuch kuch lekker duidelijk kuch kuch. Het spel is te downloaden via Myplaycity.com wat betekent dat het gratis is. Gratis!

Het doel van het spel is alle artefacten van een Tempel verzamelen en dan heb je de game uitgespeeld. Ik weet niet wat er dan gebeurt, want ik lees die verhalen nooit. Ik vind ze niet zo boeiend. Sorry, hoor!

De game zelf is vrij simpel qua manier van spelen. Je moet groepen van 3 of groter van symbolen maken door kolommen of rijen te schuiven. Als je dit doet verdwijnt de groep. Het is de bedoeling dat je bepaalde vakken leegmaakt door een combinatie in dat vak te maken. Als alle vakken leeg zijn heb je het level gehaald. Je moet een stuk of 5 levels doen en dan krijg je een 'tussenstukje'.

Om de 5 levels ongeveer kom je bij de tempel aan en moet je een simpel puzzeltje oplossen. Daarna komt het artefact in de artefacten-collectie en is je leven weer helemaal geweldig. Ofzo. Wittewelwatikbedoelwaarschijnlijknietmaartoch. Ja dat is een echt woord. Kijk maar in het woordenboek.

Treasures of the Ancient Cavern was een geinig spel, omdat ik normaal een andere manier van Match-3 gewend ben, maar het spel was wel een beetje langdurig. Ik had mijn laatste level voltooid en moest alleen nog een puzzel oplossen. De laatste puzzel. Dan zou ik klaar zijn. Ik verschoof mijn laatste kolom. De laatste. Klaar! Game uit! Toen ging de deur van de tempel open en moest ik nog meer artefacten voor aan de binnenkant verzamelen. Shit!


Leuk, maar langdurig dus. Toch heb ik hem uitgespeeld. Waarom? I don't know. Of ik hem nog eens wil spelen? Liever niet, maar geinig was het wel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten